måndag 18 februari 2008

imorgon är dagen vi längtat efter

idag hade vi bye bye fika (som mysan skulle kallat det) med munkar som nicole hade köpt och som hade alla smaker du kan tänka dig! så nu tycker jag att vi borde vara redo för att sätta oss på planet. men det pirrar inte sådär som det borde göra. i alla fall inte i min mage! jag tror det kommer imorgon när man går runt kissnödig på arlanda och luktar alldeles för mycket parfym.

sötsakerna. nicole sa idag när vi kramades för sista gången på ett halvår att hon trodde jag och bella skulle komplementera varandra bra, vi blir hispiga för helt olika saker! och jag tror det ligger något i de. men de känns så bra att vi har varandra!

nästa gång det skrivs här hoppas jag att bella är med och att vi befinner oss i australien, eller iaf att vi mellanlandat tryggt i thailand!
sov sött!

5 kommentarer:

Myzn sa...

och jag kunde inte vara med! Fyfaan va orattvist!

Nicole sa...

oj oj oj, vad spännande! jag ser att det är natt hos er just nu och lite mer än 20 grader varmt. sweet. har ni landat? ja, det har ni väl? eller? ooh. nu är klockan strax tio här hemma, solen strålar och det är skitkallt. puss

Nicole sa...

Just det, ni måste gå och ändra i inställningarna för era kommentarer så att man inte behöver ha ett google/bloggerkonto för att kommentera! Tschüss

Helene sa...

Hej på er! Har allt tänkt på er hela dagen. Klaes pratade nyss med Bellas pappa Joel och han kunde berätta att ni kommit fram och att allt gått bra! Härligt!
Sköt om er! Kramar Helene, klaes och Johan

Maggan sa...

Hej på er sötsakerna!
Det är kul att följa er resa - verkar ju ha börjat minst sagt intensivt! Som vi har förstått av sms har ni riktigt varmt och soligt - väntar på bilder från beachen o kängurur!Här hemma är det 5 grader varmt, regn - trist.Sportlovet börjar nu så det blir lite ledigt för mig o William.
Var rädda om er och många kramar fråm mams Margareta